La ochelarii noi OCHIO îți oferă #cadou asigurare CASCO timp de 2 ani!

Fiecare pereche nouă de ochelari vine împreună cu asigurarea CASCO!

Polița o primești cadou din partea noastră!

Uită de grija distrugerii accidentale a ochelarilor preferați!

Ce trebuie să știi despre asigurarea la ochelari:

Să ai asigurare la ochelari = o grijă în minus.

Cum beneficiezi simplu de asigurare?

IATĂ UN ExEMPLU CONCRET

Cam atât de simplu. De restul detaliilor ne ocupăm noi!

Hai la o consultație gratuită și află mai multe despre CASCO.

Te așteptăm la o consultație optometrică gratuită în oricare din centrele OCHIO din Cluj-Napoca, Turda sau Dej. Apasă pe butonul de mai jos și alege data și ora pe care le dorești.

Te așteptăm la o consultație optometrică gratuită în oricare din centrele OCHIO din Cluj-Napoca, Turda sau Dej. Apasă pe butonul de mai jos și alege data și ora pe care le dorești.

Nu e un lux să ai CASCO la ochelari.
E o necesitate.

Oricine își achiziționează o pereche nouă de ochelari din centrele OCHIO ar trebui să dețină asigurare.
CASCO acoperă furtul și orice altă distrugere accidentală a ochelarilor. Garanția obișnuită acoperă doar fisuri sau defecte ascunse în lentile sau rame.

Oricine își achiziționează o pereche nouă de ochelari din centrele OCHIO ar trebui să dețină asigurare.
CASCO acoperă furtul și orice altă distrugere accidentală a ochelarilor.
Garanția obișnuită acoperă doar fisuri sau defecte ascunse în lentile sau rame.

Mai multă siguranță pentru tine și ochelarii tăi. Mai puțin stres financiar.

Mai ales azi, când stilul tău de viață e atât de mobil. Așa ne-a venit ideea să îți oferim gratuit CASCO la cumpărarea unei perechi noi de ochelari.

Mai ales azi, când stilul tău de viață e atât de mobil. Așa ne-a venit ideea să îți oferim cadou CASCO la cumpărarea unei perechi noi de ochelari.

Bucură-te de ceea ce contează cu adevărat pentru tine. De protecția ochilor și a ochelarilor tăi se ocupă OCHIO!

FAQ

Garanția acoperă viciile de fabricație (fisuri care pot apărea în lentile sau rame).
CASCO acoperă furtul și orice daună accidentală – defecțiune a oricărei componente a instrumentului optic asigurat în timpul utilizării normale, ca urmare a unor defecte mecanice ale instrumentului optic asigurat care cauzează imposibilitatea utilizarii acestuia conform destinației și funcționării acestuia și necesită intervenție.
Polița de asigurare nu acoperă cererile de despăgubire în baza garanției furnizate de producător.

Pentru instrumentul optic asigurat, franșiza este 10% din valoarea daunei. Minimum 50 RON/eveniment pentru fiecare cerere de despăgubire care duce la o înlocuire a instrumentului optic sau la repararea acestuia. Plata franșizei va fi o condiție prealabilă obligatorie a plății despăgubirii de către Asigurător.

În cazul daunei totale în care cererea de despăgubire este aprobată, instrumentul optic asigurat va fi înlocuit cu un produs identic sau similar (un produs nou cu specificații comparabile) în limita sumei asigurate.
În cazul daunelor parțiale în care cererile de despăgubire sunt aprobate, se va repara obiectul asigurat în limita sumei asigurate.

Valoarea maximă este de 6000 de lei.
Suma asigurată individuală este egală cu prețul de vânzare, fără a se lua în considerare eventualele reduceri, bonusuri, promoții ale instrumentelor optice și este menționată în polița și documentele anexate la aceasta care fac parte din Contractul de asigurare.
În cazul în care, la momentul producerii unui eveniment asigurat valoarea produsului asigurat este mai mare decât suma asigurată, despăgubirea se va acorda până la maximum suma asigurată conform poliței de asigurare.

Casco se aplică oricărui instrument optic asigurat: orice instrument optic, corectiv și cu protecție solară eligibil pentru asigurare, însoțit de polița de asigurare. Achiziționarea fiind dovedită cu acte de cumpărare sau de schimb (în cazul înlocuirii bunului asigurat).

Despăgubirea se oferă doar în cazul stricăciunilor accidentale provocate de proprietarul ochelarilor.

Nu este acoperită pierderea, doar furtul, care este dovedit prin declarația de la Poliție.

Nu, CASCO se primește gratuit în magazin la achiziționarea perechii noi de ochelari, nu se poate face CASCO la o pereche de ochelari care este deja cumpărată.

Asigurarea CASCO este valabilă doar 2 ani de zile per produs din momentul activării acesteia. Asta înseamnă că la încheierea celor 2 ani de zile, nu vei mai putea prelungi asigurarea CASCO la perechea de ochelari pe care o deții. Însă dacă vei cumpăra o nouă ramă de ochelari, vei beneficia și de o nouă asigurare CASCO la ea.

La achiziționarea perechii de ochelari primești gratuit polița, iar franșiza se plătește o singură dată per eveniment.

Incidentul trebuie declarat la Poliție în termen de 48 de ore de la data producerii evenimentului, indiferent de teritorialitatea producerii evenimentului.
Dacă evenimentul a avut loc în afara teritoriului României, asiguratul este obligat să prezinte documentul care face dovada depunerii plângerii penale la poliție din țara respectivă, însoțit de traducerea autorizată a acestuia.

Să fie avizat în termen de 7 zile lucrătoare de la descoperirea incidentului, la numărul de telefon 0374.400.430 (apel cu tarif normal); În cazul incidentelor survenite în afara României, în termen de 2 zile lucrătoare de la întoarcerea în România.

Ce include serviciul CASCO pentru ochelari?

Asigurarea Casco include, fără costuri inițiale, servicii importante de mentenanță a ochelarilor și o acoperire exclusivă timp de 24 luni împotriva furtului și distrugerii accidentale, complete sau parțiale, a ochelarilor de vedere (rame+lentile). 

Asigurarea Casco se eliberează la achiziționarea unei noi perechi de ochelari în oricare din centrele OCHIO.

În cadrul acestui serviciu, clienții mai beneficiază de următoarele facilități:
• controlul regulat al conformității produsului eliberat cu standardele de calitate Ochio;
• igienizarea profesională a ramei și lentilelor la intervale recomandate;
• garanția acomodării cu lentile progresive în parametri stabiliți de producător.

Se aplică clauzele pentru furt calificat atunci când are loc sustragerea bunului (ochelari de vedere) de către persoane cunoscute sau necunoscute, cu sau fără amenințarea cu violență fizică. Pentru activarea serviciului Casco, se va atașa dosarului de daună o copie a declarației de furt înregistrate la organul legal abilitat (Sediul Poliției din localitatea de rezidență a reclamantului sau pe teritoriul căruia a avut loc incidentul). 

Același tip de declarație este necesar pentru întocmirea dosarului de daune și în cazul în care ochelarii au fost sustrași ilegal în urma spargerii locuinței sau mașinii proprietarului. 

În cazul distrugerii accidentale, aplicarea serviciului Casco se va face în urma evaluării din partea personalului calificat al companiei Ochio, care va constata daunele materiale rezultate în urma deteriorării accidentale și care pun în pericol funcționalitatea ochelarilor și calitatea vederii utilizatorului. 

În cazul distrugerii totale sau parțiale a ochelarilor, se vor atașa dosarului de daună fotografii concludente, în urma cărora se va stabili fie înlocuirea totală, fie înlocuirea componentei care necesită acest lucru. 

Astfel, pentru întocmirea dosarului de daună, sunt necesare următoarele documente:
• Polița Casco în original și copie;
• poze concludente ale defecțiunii (în caz de deteriorare prin accident);
• declarație de furt înregistrată la Poliție (dacă este cazul);
• copie Carte de Identitate;
• declarație înștiințare daună completată.

Acoperire Casco:

Program rezervat doar clienților rezidenți în România, care au împlinit vârsta de 18 ani și care au achiziționat o pereche de ochelari de vedere (rame+lentile) de la unul din centrele OCHIO începând cu 1.12.2021 și care au agreat încheierea Poliței de asigurare Casco.

În cazul minorilor, polița de asigurare se va întocmi în numele părintelui sau tutorelui legal, iar la secțiunea ‘Beneficiar’, se vor nota datele copilului. Aceeași procedură este valabilă și în cazul în care produsul optic achiziționat este făcut cadou: se încheie polița pe numele persoanei care achiziționează produsul, iar la secțiunea ‘Beneficiar’ se vor nota datele persoanei care va folosi produsul.

Polița Casco este valabilă timp de 24 luni, de la orele 24:00 din ziua achiziționării instrumentului optic asigurat.

În momentul în care se înaintează dosarul de daună către asigurator (UNIQA), clientul asigurat va achita o FRANȘIZĂ companiei Ochio, egală cu 10% din valoarea daunei a produsului achiziționat.

Pentru mai multe detalii legate de beneficiile încheierii asigurării Casco pentru ochelari, vă așteptăm în oricare din centrele Ochio!

Pentru cereri de despăgubire vă rugăm să apelați numărul 0374400430 (număr cu tarif normal).

Termeni și condiții UNIQA ASIGURĂRI.